15.6.09

TAKE 5

Bersama Skaud My J Perak

Setiap insan atau individu mempunyai misi dan cita-cita dalam kehidupan.
Begitu juga Negara kita Malaysia dan para pemimpin, misi mereka untuk menjadikan Malaysia negara maju (WAWASAN 2020).

Untuk memcapai misi ini para pemimpin perlu berusaha keras terutamanya mengurangkan rakyat yang miskin (pendapatan RM3000 ke bawah), menghapuskan para peminta sedekah dan sebagainya. Jadi persoalannya siapakah yang akan bersama para pemimpin negara untuk mencapai WAWASAN 2020 ? Jawapannya pada diri kita sendiri. Kenapa?
Kerana kitalah MALAYSIA, adanya kita maka wujudlah M. A. L. A. Y. S. I. A.. Begitu juga yang MAHA PENCIPTA, WUJUDNYA IA maka adanya kita. Pernahkah anda berfikir "PERLUKAH AKU BERUBAH". Siapa? Bagaimana? Mengapa? Untuk apa?
Jawapannya YA! Anda perlu berubah, kami Skaud My J Perak, 'wajib' membantu 'anda' bagi mengejutkan anda dari tidur untuk mencipta kejayaan hidup di dunia dan akhirat, lantas mencipta sejarah untuk diri, keluarga dan secara tidak langsung anda akan menunaikan misi negara. Ini bukanlah ungkapan kosong dari kami, sudah ramai telah kami lahirkan menjadi realiti. Kami akan tunjukkan buktinya jika anda ingin melihatnya dengan mata kepala sendiri.
Luangkan masa anda hanya sekejap je!!! Untuk kami menceritakan kepada anda apakah sistem yang kami gunakan hingga orang Melayu kita mampu memiliki kenderaan mewah yang 'GAH' di jalan raya, rumah-rumah mewah hingga ada yang mencecah RM2.4 juta. Seorang penoreh (di Lenggong) sudah memiliki kereta mewah walaupun belum memiliki lesen memandu (dalam proses).
Selain itu, dapat juga melancong ke luar negara secara percuma, mengerjakan umrah juga secara percuma di samping menjana pendapatan yang lumayan sampai akhir hayat dan boleh diwarisi kepada anak-anak anda. Percaya atau tidak ini memang realiti!!! Tiada penipuan di dalam sistem kami kerana berpandukan Al Quran dan Al Hadis. Tepuk dada tanyalah iman.

Sekejap je!!!

Ini adalah nukilan kesedaran oleh AEDY (cobra_myj): Sungai Siput.
(No. HP 019 4616303)

No comments:

Iklan Nuff

SKUAD My J SG SIPUT Headline Animator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...