28.10.09

Kenapa Harus Saya Menyertai Hai-O ?

Kenapa Harus Saya Menyertai Hai-O ?


1. Perniagaan Yang Sah di Sisi Undang-undang

BUKAN skim cepat kaya, piramid, money games, saham internet atau derma.


2. Latar Belakang Syarikat Yang Kukuh!
Haio merupakan syarikat yang mengedarkan produk berjenama Premium Beautiful, BioAura penapis AIr, Pil Maharani, dll (yang meletup dipasaran) iaitu anak syarikat Hai-o Enterprise Sdb Bhd, beribu pejabat di Wisma Haio, Lot 11995, Batu 2, Jalan Kapar, 41400 Klang, Selangor Darul Ehsan, Malaysia yang dipengerusikan oleh En Tan Kai Hee. Ia telah didaftarkan pada tahun dan sehingga kini telah mempunyai lebih dari 280,000 orang usahawan seluruh malaysia.

Bertapak di Malaysia selama lebih dari 30 Tahun.

Bekerjasama dengan Kerajaan (MARA)

Listed on First Board of Bursa Malaysia

Penaja Bersama JomHeboh Tv3

Penaja Utama Malaysian Star Idol

Papan Iklan di:-

- 30 Papan iklan di Lebuh Raya Utama seluruh Malaysia

3. Prestasi Cemerlang

• Direct Sales Licence

• PDA (Petroleum Development Act) Licence

• GMP (Good Manufacturing Practice) Licence

• ISO 9001

• Halal

• Member of DSAM (Direct Selling Association of Malaysia)

~Awards~

• Most Professional Company by “Today” Direct Sales Magazine

• Most Established Company by “Today” Direct Sales Magazine

• Top Sales Award of Beijing Te Zhi Bai Feng Wan

• Excellent Performance by RHB Insurance Bhd

• Superbrand

• The Malaysia Book of Record

• Golden Bull Award

• Enterprise 50

4. Produk WAJIB BELI!!

Kami tidak menjual e-book yang ANDA TIDAK AKAN MEMBACANYA. Produk kami pelbagai

5. Permintaan Yang Konsisten!!
Permintaan terhadap kecantikan dan kesihatan adalah konsisten. Ini kerana barangan kami telah menjadi keperluan harian masyarakat kita sekarang. Dari permintaan yang konsisten inilah yang menjamin pendapatan anda di dalam Haio2u juga adalah konsisten dan semakin lama semakin bertambah!

6. Modal Kecil, Untung Besar
Tahukah anda berapa yang diperlukan untuk memulakan perniagaan Hai-o? Ianya semurah RM30 sebagai daftar ahli dahulu. Untuk menyimpan stok hanya 10 set dari set the killer produk kami, sekurang-kurangnya RM23K (bulanan hanya RM300/-++ tetapi boleh menjana pendapatan puluhan ribu sebulan) . Anda tidak memerlukan kos-kos lain seperti sewa kedai, pekerja, komitmen masa dan sebagainya. Anda tidak perlu mempunyai modal yang besar untuk menyertai perniagaan HaiO ini. Anda boleh mula menjadi usahawan Haio dengan bayaran penyertaan serendah RM30/- sahaja!! Sebenarnya nilai ini terlalu kecil jika dibanding potensi keutungan yang bakal anda perolehi. Cuba fikir dengan hanya menggunakan prepaid seperti biasa, dan usaha yang tidak seberapa, tiba-tiba setiap bulan anda terima Bonus dari Hai-O !! Pendapatan bonus dari Hai-O adalah ribuan bukan puluhan atau ratus seperti MLM lain di Malaysia. BONUS bukan setahun sekali (seperti BONUS makan gaji-itupun jika Company Untung lebih/ baik hati), tetapi SEBULAN SEKALI!!

7. Tiada risiko
Adakah anda rasa RM54 anda terlalu besar? Jika kini pendapatan anda RM1,800 atau RM2,500 bahkan RM10,000 sekalipun tetapi setiap penghujung bulan anda terpaksa termenung menantikan gaji bulan berikutnya, kenapa tidak laburkan RM65 daripadanya untuk menjana lagi RM1,000 RM2,000 atau RM12,000 pendapatan sampingan bulanan anda? Sertai Hai-O Sekarang!

8. Yuran Tahunan Rendah, Tiada Tetapan Bulanan
Yuran tahunan adalah yang paling rendah iaitu cuma RM30 sahaja setahun.

9. Mudah! Sangat Mudah!
Anda tidak perlu mempunyai Ijazah atau Diploma untuk menjalankan perniagaan ini. Selagi anda mempunyai modal 'diri sendiri' yang sentiasa berusaha tanpa berhenti untuk berjaya , maka anda mampu melakukannya. Anda juga tidak perlu mempunyai kedai, tidak perlu mendaftar perniagaan, Gaji Pekerja, Bil overhead- Electrik,Api,Air,Tel ,Peralatan mesin,Expired Date, tidak perlu menyimpan stok yang banyak (Nangis menjual), bukan Order bermusim, tidak perlukan modal lain untuk buka cawangan.

Malah, disini melalui haio2u bukan anda mencari prospek, tapi prospek yang akan datang mencari anda!

10. Sistem yang canggih dan telus!!
Di Haio2u setiap urus niaga akan diproses secara tunai, black & white, telus dan dijamin. Syarikat telah mewujudkan hampir ??stokis seluruh Malaysia. Anda akan diberikan Nombor ID (membership) dimana semua kegiatan perniagaan anda direkodkan. Segala aktiviti atau urusniaga anda akan dicatatkan oleh sistem. Tiada kesilapan, tiada penipuan. Semuanya boleh dipantau sendiri melalui oleh pihak syarikat. Antara lain anda boleh memeriksa penyata jualan anda, penyata bonus, pengiraan bonus, senarai downline, aktiviti downline, promotion dan pelbagai lagi.

11. Menyediakan Program Kebajikan
Hai-O sentiasa menitik beratkan kebajikan ahlinya. Bukan itu sahaja, waris ahli juga dijaga. Sekiranya ahli yang menyertai meninggal dunia, penama perniagaan ini boleh diwariskan kepada waris terdekat. Ini dapat meringankan beban tanggungan para ahli dan perniagaan dapat diteruskan.

12. Khidmat Bantuan dan Sokongan Yang Berterusan
Anda juga boleh merujuk sebarang permasalahan teknikal dengan upline masing-masing. Kami juga turut menyediakan program ceramah, seminar dan road show seluruh negara untuk memotivasi dan membantu para usahawan di setiap negeri mempertingkatkan pengetahuan dan kemahiran mereka berhubung dengan
sistem perniagaan Hai-O. Anda boleh mendapatkan jadual perjalanan program di portal rasmi haio2u. Oleh itu anda tidak perlu berasa bimbang biarpun anda tidak pernah menyertai atau mempunyai sebarang pengalaman dalam perniagaan Hai-O kerana ia terdiri dari barisan profesional yang sedia membantu anda pada bila-bila masa.

No comments:

Iklan Nuff

SKUAD My J SG SIPUT Headline Animator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...