24.3.14

DNA Energy Walit Stevia & DNA Energy Walit Ginseng


Harga : RM140.00 + RM15.00 (kos pos). SMS/Telefon ke: 010 5640664

..Khasiat Sarang Burung Walet I-DNA Network

Produk berasaskan Sarang Burung Walet Keluaran I-DNA Network iaitu DNA Energy Walit Ginseng telah terbukti sungguh berkhasiat. Terdapat banyak testimoni dan perakuan pengguna yang amat berpuashati setelah mencuba dan menggunakannya sendiri.

Dihasilkan melalui gabungan ramuan beberapa herba terpilih yang memang telah diketahui mempunyai nilai khasiat yang tinggi untuk kesihatan manusia. Antara ramuan utamanya ialah ekstrak sarang burung walet, air mineral, ginseng Amerika, Stevia, kurma dan badam.

Apa yang menariknya selain daripada khasiat sarang burung walet tersebut adalah terletak pada RASAnya yang memang SEDAP untuk diminum. Sesiapa sahaja yang mencubanya pasti berpuashati dan anda tidak perlu hairan jika ada yang meminta untuk rasa berkali-kali setelah mencubanya untuk kali pertama.

Antara khasiat utama air sarang burung walet mengikut kajian terutamanya daripada masyarakat Cina adalah:

Mampu melancarkan fungsi paru-paru
Melegakan batuk
Membersihkan darah
Memulihkan tenaga selepas demam
Mampu memulihkan penyakit asma
Menguatkan daya ingatan dan kecergasan minda
Menambah daya ketahanan tubuh
Melancarkan perjalanan darah
Meningkatkan kekuatan jantung & buah pinggang
Awet muda
Membantu pembentukan tulang
Membantu memulihkan tenaga dan stamina badan serta tenaga batin
Selain itu, air sarang burung walet juga merupakan agen pemutihan kulit yang sangat baik dan serta berkhasiat untuk penjagaan dan kesihatan mata. Bagi pengidap asthma, ia juga dikatakan agen terbaik memulihkan sistem pernafasan serta memperkuatkan paru-paru.Terdapat banyak lagi kajian tentang khasiat sarang walet yang sedang dilakukan oleh saintis namun oleh kerana harganya yang mahal, ianya menjadi halangan untuk dijadikan sebagai sumber makanan kesihatan setiap masyarakat.

Tetapi kini tidak lagi, I-DNA Network telah berjaya mengeluarkan produk air minuman berasaskan sarang burung yang mampu untukdibeli oleh semua orang. Dengan harga yang boleh dianggap amat murah tetapi amat baik serta berkhasiat!

No comments:

Iklan Nuff

SKUAD My J SG SIPUT Headline Animator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...