21.5.10

Gerak Kerja My J Perak Berterusan Saban Hari


En. Khishamuddin dan Puan Fairuz yang berada di Kamunting, Taiping telah sudi menerima kedatangan rombongan My J Projek ke rumah mereka. Sebelum sesi layout project kami telah dijamu dengan bihun sup special.
Pasangan suami isteri ini begitu berminat mendengar sesi layout yang disampaikan oleh admin. Mereka memang berminat dengan projek My J Q7 ni dan bersetuju menjadi ahli dan akan berusaha mencari modal untuk bermula.

Bakal CDM Syma menyampaikan sesi closing dengan gayanya yang tersendiri yang pastinya bersahaja dan berkesan.

*********************************************************************

MPP DI TAMAN MERU, IPOH

TARIKH  :  19 MEI 2010
MASA : 8.30 MALAM
TEMPAT  : PUSAT PENDIDIKAN MASTERI 

CDM Yob tetap bersemangat dan berkomitmen tinggi mempersembahkan projek My J Q7 kepada para hadirin yang hadir. Banyak input atau maklumat baru yang disampaikan oleh beliau mengenai perkembangan terbaru selepas beliau pulang daripada Majlis Anugerah SM dan SSM di Sabah.
Para pemimpin My J Perak, antaranya CDM Kak Long, DSM Syma, dan lain-lain tetap hadir untuk memberi sokongan moral dan membantu downline menguruskan prospek yang baru.

CDM Kak Long menyampaikan sesi closing yang berkesan yang menggunakan dapatan yang beliau perolehi daripada buku-buku yang dibacanya kebelakangan ini.

No comments:

Iklan Nuff

SKUAD My J SG SIPUT Headline Animator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...